طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس راه زنجان آغاز شد

طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس راه زنجان امروز با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان در راستای افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در سطح جاده ها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس راه زنجان امروز با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان در راستای افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در سطح جاده ها آغاز شد.

 

این طرح از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز شد و تا ۲۳ اسفند ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

 

درمراسم آغاز این طرح امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بخش عمده ای از کاهش جانباختگان جاده ای ناشی از زحمات عزیزانمان در پلیس راه و راهور، است، گفت:  آموزش های ارائه شده، توجه خانواده ها و مردم به توصیه های پلیس، از عوامل کاهش تصادفات است.

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ و مجهولی است که در نبود آن اهمیت آن ها نمایان می شود، خاطرنشان کرد: تلاش ها و خدمات شبانه روزی و مضاعف مجموعه پلیس راه و راهور و دیگر یگان های امدادی در سرما و گرما جای تقدیر دارد و خدمتی بزرگ به مردم است.

 

وی با یادآوری اینکه مدافعان سلامت و امنیت چشمان بیداری هستند که برای آسایش و آرامش مردم تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان باید دست به دست هم دهند تا سوانح رانندگی به حداقل برسد.

 

کد خبر 1003145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha