۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در ایلام ساخته می شود

کرمی گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی محرومین شامل۲ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۳۰۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در نقاط مختلف استان ایلام ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایام معاون استاندار ایلام در چهارمین جلسه قرارگاه مسکن محرومین استان، بر لزوم تسریع در روند ساخت و ساز دو هزار و ۳۰۰ واحد محرومین در استان ایلام تا کید کرد.

 

« احمد کرمی» با بیان اینکه  ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه استان ایلام در شهر های زیر ۲۵ هزار نفر است، گفت:  باید روند ساخت و ساز ۳۰۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان نیز تسریع یابد.

 

وی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان در مهرماه سال جاری، یادآور شد: در این سفر تفاهم نامه  ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان منعقد شد که از این میزان ۲هزار واحد در مناطق و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۳۰۰ واحد هم برای ۳ شهر بالای ۲۵ هزار نفر استان ساخته خواهد شد.

 

معاون عمرانی استاندار ایلام، با اشاره به اینکه جلسات قرارگاه مسکن محرومین به صورت هر ۲ هفته یکبار برگزار می شود، گفت: به دستور نماینده عالی دولت در استان قرارگاه مسکن‌ محرومان ذیل شورای تامین مسکن استان تشکیل شده است.

 

گفتنی است در سفر مهرماه سال جاری تفاهم نامه‌ای با حضور معاون رئیس جمهور، رئیس کمیته امداد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار ایلام در زمینه ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان کمیته امداد در سراسر استان و ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهر ایلام منعقد شد.

 

بنا بر این گزارش  نشست مسکن محرومین استان با حضور بنیاد مسکن، نهادهای حمایتی و مدیران عامل بانک های عامل برگزار شد.

کد خبر 1003252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha