فعالیت ۳۶۰ تیم ثابت پلیس در طرح ترافیکی زمستانی خراسان جنوبی

فرشید گفت: بیش از هزار نیروی پلیس خراسان جنوبی در قالب ۳۶۰ تیم ثابت در طرح ترافیکی زمستانی استان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  سردار «ناصر فرشید» عصر امروز (23 آذر) در رزمایش بزرگ طرح ترافیکی زمستانه نیروهای امدادجاده ای خراسان جنوبی اظهار کرد: این طرح با توجه به فصل پیش رو و بارندگی های احتمالی، از امروز در سراسر کشور آغاز شد و تا پایان اسفند ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی 17 هزار کیلومتر جاده آسفالته دارد، گفت: راهداری، پلیس راه و نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاهها از جمله هلال احمر در این طرح زمستانی حضور دارند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان سه گردنه برف گیر دارد که در این گردنه ها نیروهای خدمات رسان به صورت شبانه روزی مستقر هستند، افزود: بیش از هزار نیروی پلیس خراسان جنوبی در قالب 360 تیم ثابت در طرح ترافیکی زمستانی استان شرکت می‌کنند.

 

فرشید ادامه داد: همچنین در این طرح 85 خودروی محسوس و نامحسوس در محورهای مواسلاتی استان تردد خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه در هشت ماه نخست امسال نزدیک به 31 میلیون تردد در سطح جاده های استان داشتیم، گفت:  سال 97 در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی 50 نفر از هموطنان مان را بر اثر تصادفات از دست دادیم که با این طرح های مشترکی که اجرا می شود در سال 98 تعداد تلفات و فوتی ها به 29 نفر کاهش یافت و امید داریم امسال با همکاری خوب مردم شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.

 

کد خبر 1003287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha