آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در همدان

جودکی گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا با مشارکت هشت تیم تعزیرات حکومتی و سایر نهادها در سطح استان همدان آغاز شده است.

«داریوش جودکی»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل و میوه، طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی اجرا  شده و به پرونده‌های تخلف خارج از نوبت رسیدگی می شود.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان، با اشاره به این موضوع که برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌ها، در روزهایی که ویروس کرونا همه را درگیر خود کرده است صحیح نیست، اظهار داشت: امسال با هدف جلوگیری از تخلفات، طرح ویژه تشدید نظارت شب یلدا در استان همدان با هدف کنترل قیمت کالاهای مورد نیاز این شب اجرا  در حال اجراست.

 

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر با مشاهداتی که از بازار داشتیم هیچ کمبودی در زمینه اقلام  مورد نیاز مردم وجود ندارد، بیان کرد: تلاش می‌کنیم در روزهای انتهایی نزدیک به یلدا، به بهانه کمبود برخی از اقلام افزایش قیمتی نداشته باشیم.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان  با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری مراجع نظارتی تا اول دی ماه ادامه دارد، افزود:  این طرح در تمامی فروشگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار، خشکبار و قنادی ها مورد بازرسی قرار می گیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهدشد.

 

جودکی از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و یا تارنمای t۱۳۵.ir گزارش کنند.

 

وی اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا با همکاری دستگاه‌های مرتبط همچون اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی آغاز شده است.

کد خبر 1003294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha