اهالی فرهنگ از آسیب های کرونا مصون نبوده‌اند

بدرشکوهی گفت: هنرمندان و اهالی فرهنگ خود متحمل آسیب های فراوانی در هشت ماه اخیر شده‌اند و بیمه هنرمندان و کمک های دولت باید مستمرا برای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، بدرشکوهی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره هنری «در خانه بمانیم» یاد و خاطره مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر محمد محمدپور، و همه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان را که جان خود را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند گرامی داشت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به برگزاری مطلوب جشنواره در خانه بمانیم، گفت: سطح کیفی آثار رسیده به جشنواره در برخی از رشته‌ها عالی بود و درصدد آن هستیم تا یک اثر به وزارت کشور برای تقدیر ویژه ارسال شود.

بدرشکوهی، با تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در جشنواره، هیات داوران، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش  و جوانان و شهرداری در برگزاری این رویداد، اضافه کرد: نقش هنرمندان در مقابله با ویروس کرونا به عنوان گروه مرجع و مورد اعتماد مردم  بسیار اهمیت است و انتظار داریم هنرمندان همچنان پای کار باشند، زیرا وظیفه اصلی هنرمند تعالی و تکامل بخشی به جامعه است.

وی تاکید کرد: هنرمندان و اهالی فرهنگ خود متحمل آسیب های فراوانی در هشت ماه اخیر شده‌اند و بیمه هنرمندان و کمک های دولت باید مستمرا برای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر ادامه داشته باشد، هرچند این مبالغ اصلا کفاف هزینه های زندگی هنرمندان را نمی کند.

گفتنی است، این جشنواره در چهار بخش انیمیشین، پوستر، موشن گرافی و نماهنگ برگزارشد و بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که از 12 نفر از هنرمندان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد

کد خبر 1003299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha