مشارکت ۷ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در خرید مخزن اکسیژن مایع

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از مشارکت ۷ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خرید مخزن اکسیژن مایع خبر داد.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام ضمن تقدیر از مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای حمایت از حوزه سلامت استان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ۵۰ درصد باقی مانده منابع لازم برای خرید مخزن اکسیژن مایع را تامین نموده تا در صورت بروز بحران پشتیبانی لازم از بیمارستان‌های شهری ایلام به عمل آید.

 

وی گفت: امید است با پیگیری‌های انجام شده در سطح وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ در آینده نزدیک شاهد نصب مخزن اکسیژن مایع در بیمارستان های سطح شهر ایلام باشیم.

 

کریمیان با اشاره به اینکه تلاش همکاران ما در سطح دانشگاه برای خدمت به مردم و مبارزه با بیماری کرونا قابل تقدیر است، افزود: خوشبختانه موارد ابتلاء، بستری و فوتی نسبت به روزهای اخیر روندی کاهشی در سطح استان پیدا کرده است.

 

وی عنوان کرد:  این روند کاهشی نباید باعث شود که فکر کنیم بیماری کرونا تمام شده، بلکه با سهل‌انگاری دوباره شاهد پیک بعدی خواهیم بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: فوق العاده ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه خوشبختانه در جلسه اخیر هیئت امنای دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت و اجرا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح محله محور سردار شهید سلیمانی در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، یک طرح بسیار ارزشمند و ماندگار است و قطعاً آثار نیک و شایسته آن را در ادامه خواهیم دید.

کد خبر 1003330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha