طرح ایران قوی، گامی در جهت ساماندهی و انسجام فعالیت کانون های مساجد است

منشی زاده با اشاره به فعالیت کانون های مساجد در قالب طرح « ایران قوی» گفت: این طرح گامی در جهت ساماندهی و انسجام فعالیت کانون های مساجد است.

محسن منشی زاده، مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به برگزاری طرح « ایران قوی» گفت: این طرح به خوبی توانسته در راستای انسجام بخشی به فعالیت کانون ها گام بردارد و به صورت هماهنگ و کشوری تمامی فعالیت ها ذیل آن قرار گیرد.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری غدیر یزد همگام با کانون های دیگر در استان سعی کرده تا در این طرح فعالیت های خود را ساماندهی کند و گامی در جهت اجیای کارکردهای مسجد بردارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر یزد بیان کرد: اگرچه ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های ما را در جامعه تعطیل کرده است اما سعی کردیم در بستر فضای مجازی این مسیر را دنبال کنیم و فعالیت های خود را با حضور مجازی مردم اجرایی کنیم.

منشی زاده گفت: با توجه به این که کانون غدیر یزد در نخستین دوره طرح ملی فهما توانست رتبه برتر کشوری را در زمینه سرود به خود اختصاص دهد، امسال نیز سعی کرده ایم پیرامون این حوزه فعالیت های خود را قوی تر از گذشته دنبال کنیم.

وی بیان کرد: تهیه و تولید سرودهای مختلف در زمینه مقاومت و شهادت شهید فخری زاده، اجرای سرود در راستای ماموریت های کانون های مساجد و همچنین سرودهای مناسبتی از جمله اقدامات ما در طرح ملی ایران قوی بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر یزد ادامه داد: درایام کرونا فعالیت این کانون بیشتر با توزیع ماسک رایگان بین اهالی محله و کمک به خانواده‌های بی بضاعت و توزیع بسته‌های معیشتی، کفش و لباس گرم برای بچه‌های آنها و همچنین مشاوره‌های موردی انجام شد.

کد خبر 1003342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha