پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به مددجویان دارای مهارت فنی و حرفه ای

دهقانی محمدآبادی گفت: علاوه بر ایجاد اشتغال برای نیازمندان از طریق کاریابی، به مددجویان دارای انگیزه و مهارت فنی و حرفه ای ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «سید مرتضی محمدآبادی» بیان کرد: اشتغال جدی ترین سرفصل فعالیت های کمیته امداد است تا بتوانیم زندگی شایسته ای را برای نیازمندان فراهم کنیم.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: اشتغال زایی مددجویان از روش های مختلفی همچون پرداخت تسهیلات، کاریابی و بسته تشویقی برای کارفرمایان محقق می شود.

 

وی اضافه کرد: طی هشت ماهه سال جاری برنامه اشتغال مددجویان در قالب به کارگیری در واحدهای تولیدی نه تنها به صورت کامل محقق شده بلکه در این سرفصل 54 درصد نسبت به برنامه پیش بینی شده رشد داشته ایم.

 

محمدآبادی افزود: تحلیل های آماری بیانگر آن است که استان قزوین در این سرفصل با ایجاد اشتغال برای 731  مددجو از طریق کاریابی و جذب در واحد های تولیدی، نسبت به برنامه 474 مورد کاریابی، از رشد 54 برخوردار بوده است.

 

وی عنوان کرد: علاوه بر ایجاد اشتغال برای نیازمندان از طریق کاریابی، به مددجویان دارای انگیزه و مهارت فنی و حرفه ای 50 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت می شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: چنانچه فرد متقاضی تسهیلات اشتغال زایی فاقد مهارت باشد، باید دوره آموزشی را طی کند و بعد از ارائه طرح توجیهی تا 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کند.

 

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا به منظور اجرای بسته تشویقی به کارفرمایان 50 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت هفت ساله به ازای جذب و به کار گیری هر مددجو پرداخت کند.

 

کد خبر 1003354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha