حزب الله عادی‌سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای پیوستن مراکش به جمع عادی‌کنندگان روابط با دشمن صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش اعلام کرد که عادی‌سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی ادامه مسیر سقوط و انحطاطی است که برخی نظام‌های عربی به منظور اجرای خواسته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای نابودی مساله فلسطین در آن قدم گذاشتند.

حزب الله افزود که تسلیم شدن این کشورها در برابر سیاست زورگویی و باج‌خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی به طمع کسب منافع یا لغو تحریم‌ها، توهم و سرابی بیش نیست و عادی‌کنندگان روابط به چیزی دست نخواهند یافت و خیلی زود درمی‌یابند که نتیجه‌ای جز ناامیدی و شکست کسب نخواهند کرد و کشورشان در برابر دشمن صهیونیستی و توطئه‌های خطرناک آن در امان نخواهد بود.

در این بیانیه آمده است که چشم امید ما به ملت آزاده مراکش است که سال‌ها در برابر استعمار فرانسه ایستاد، همچنین عموم امت که مخالف هرگونه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی است و هرگونه توافقی با این رژیم را به شکست خواهد کشاند و حامی و پشتیبان محکم ملت مقاوم فلسطین خواهد بود که هرگز این توافقنامه‌های خفت‌بار موجب تسلیم آن نشده، بلکه به جهاد و مبارزه تا پیروزی و آزادی کامل سرزمینش ادامه می‌دهد.

گفتنی است که مراکش شامگاه پنجشنبه گذشته رسما از دست یابی به توافق عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خبر داد. مراکش چهارمین کشور پس از امارات، بحرین و سودان است که طی ماه های اخیر دست سازش و دوستی به سمت صهیونیست ها دراز کرده و به آرمان فلسطین خیانت می کند.

 

کد خبر 1003414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha