لزوم خودداری از دورهمی های خانوادگی در شب یلدا با توجه به وضعیت نارنجی کرونا در جهرم

زارعی به لزوم خودداری از دورهمی های خانوادگی در شب یلدا با توجه به وضعیت نارنجی کرونا درشهرستان جهرم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (دوشنبه ۲۴ آذر) در نشست شورای مقابله با کرونا شهرستان جهرم ضمن تشکر از دست اندر کاران طرح «شهید سپهبد سلیمانی» گفت: ادارات، ارگان ها و نهادهای انقلابی دولتی و خصوصی و اصناف همکاری لازم در اجرای هر چه بهتر این طرح در راستای بیماریابی گسترده و کنترل زنجیره انتقال داشته باشند.

 

معاون فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان جهرم در وضعیت نارنجی کرونا، از همشهریان درخواست می شود همچنان با افزایش حساسیت ها در سطح جامعه در راستای کنترل بیماری تلاش کنند.

 

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا عنوان کرد: امسال باید یلدایی متفاوت از سال‌ های گذشته جهت رعایت حال نزدیکان و سالمندان داشته باشیم و از هرگونه دورهمی خودداری و حتی المقدور به صورت مجازی برگزار شود.

 

 زارعی در مورد تشدید نظارت ها بر بازار نیز اظهار داشت: نظارت ها توسط تیم های بازرسی طی هفته آتی در راستای رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تشدید شود.

 

 وی در پایان از تلاش و زحمات شبانه روزی تمام دست اندر کاران طرح ۲ هفته ای محدودیت ها به ویژه نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، دائره اماکن، معاونت بهداشتی، ادارات صمت، اتاق اصناف، بازرسین ، اصناف، بازاریان و همشهریان عزیز در همراهی با این طرح تقدیر و تشکر کرد.

 

معاون فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان گفت: در وضعیت نارنجی گروه‌های شغلی یک و دو مجاز به فعالیت با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی هستند.

 

 

کد خبر 1003419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha