برگزاری مسابقه فرهنگی هنری به مناسبت روز حمل و نقل در بهشهر

ذبیح پور از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری به مناسبت روز حمل و نقل در بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در این بخش همانند همیشه فرهنگ سازی لازم در راستای استفاده از حمل و نقل عمومی در دستور کار باشد.

« فاطمه ذبیح پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد:  شهرداری بهشهر در نظر دارد در دوران کرونا که برخی از فعالیت ها متاثر از کروناست و نمی توان عملا کاری کرد؛ در حوزه فرهنگی تلاش بیشتری را برای فرهنگ سازی انجام دهد.

 

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر افزود: آشنایی مردم با سبک زندگی جدید در ایام کرونا امری اجتناب ناپذیر است و به همین دلیل برنامه های فرهنگی و فرهنگ سازی در دوران جدید باید در دستور کار باشد.

 

وی خاطر نشان کرد:تولید محتوای فرهنگی و اطلاع رسانی در دوران کرونا از برنامه های مهم شهرداری بهشهر بود که با قوت در دستور کار قرار گرفت تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی ماندن در خانه را ترویج کنیم.

 

ذبیح پور از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری به مناسبت روز حمل و نقل در بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در این بخش هم همانند همیشه فرهنگ سازی لازم در راستای استفاده از حمل و نقل عمومی در دستور کار باشد.

 

وی اظهار کرد: مسابقه نقاشی، کاریکاتور، شعر طنز و پیام صوتی و متن به رانندگان حمل و نقل عمومی شهر به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری بهشهر و سازمان حمل و نقل بهشهر برگزار می شود و در روز 26 آذر ماه روز حمل و نقل از برگزیدگان تجلیل می شود.

 

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا 25 آذرماه اعلام شده است و افراد می توانند آثار خود را به شماره تلگرام و واتس اپ 09117227258 ارسال کنند.

کد خبر 1003448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha