تامین اقلام مورد نیاز ایام پایانی سال در دستور کار قرار دارد

عبداللهی از تأمین مایحتاج بازار شب عید استان خبرداد و گفت: اقلام مورد نیاز بازار برای ایام پایانی سال و به خصوص شب عید در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسدعبدالهی» امروز(24 آذر) در ستاد تنظیم بازار استان، اظهار داشت: در تامین کالای اساسی مشکلی وجود ندارد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، افزود: این جلسه با رویکرد خرید و تأمین مایحتاج بازار در ایام پایانی سال به ویژه شب عید برگزار گردید.

 

وی ادامه داد: میوه، مرغ، گوشت و کالاهای نظیر آن از اقلام اساسی بازار هستند که خرید و انبار آنها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

عبدالهی تصریح کرد: موضوع نظارت بر توزیع کالاهای اساسی بازار و کنترل قیمت ها از دیگر موارد مهم مطرح شده بود که بر آن تأکید شد.

 

معاون استاندار لرستان افزود: با تصمیم کارگروه تنظیم بازار میوه و سایر اقلام شب عید براساس نرم جمعیت استان تهیه خواهد شد و از این لحاظ کمبودی در ایام پایانی سال نخواهیم داشت .

 

وی تاکید کرد: جلوگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار به منظور رفاه  شهروندان با تدابیر لازم توسط دستگاههای مجری اندیشیده شود .

 

 عبدالهی اذعان داشت: دستگاههای مجری  مکلف به تأمین وتوزیع میوه، معرفی مباشرین خرید و تعیین جایگاههای توزیع با نرخ مصوب دولتی برای مصرف کننده خواهند بود.

کد خبر 1003452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha