خوزستان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در رده اول کشور قرار گرفت

حسن‌زاده با اشاره به اینکه خوزستان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در رده اول کشور قرار گرفت گفت: در این شورا پیشنهاداتی مطرح می‌شود که بتواند در سطح کلان مشکلات فعالان اقتصادی را مرتفع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «نورالله حسن‌زاده» امروز (دوشنبه 24 آذر) در جمع خبرنگاران، پیرامون شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: یکی از جلسات مهمی که در استان و کشور به طور مستمر برگزار می‌شود، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است که جلسات آن به دبیری به عهده اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه برای این شورا ماهانه تقویم برگزاری جلسات را داریم افزود: در جلسات اخیر، اثربخشی جلسات و موضوعات مختلف مطرح شد و دستگاه‌های مختلف پاسخگو بودند و گزارشات همه این‌ها به تهران ارسال شده و در حوزه معاونت اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بررسی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این بررسی‌ها خوزستان به همراه استان اصفهان از 100 امتیاز 98.5 امتیاز کسب کرده و در رده اول بودند تصریح کرد: این نشان می‌دهد که یک کار منسجمی انجام می‌شود؛ البته در ستادهای تنظیم بازار و تسهیل و رفع موانع تولید نیز خوزستان هر ساله جایگاه خوبی را کسب می‌کند.

 

حسن‌زاده اضافه کرد: تلاش می‌شود که جلسات با همان جدیت قبلی ادامه پیدا کند و هم اثربخشی آن را در بخش خصوصی بالا ببریم و هم فعالان اقتصادی بتوانند از این جلسات بهره‌مند شوند و برخی مشکلاتی که دارند را در عمل برطرف کنیم.

 

وی یاد آور شد: پیشنهاداتی هم که در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به تهران ارسال می‌کنیم عمدتا از این جنس هستند که بتواند در سطح کلان مشکلات فعالان اقتصادی را مرتفع کند.

 

کد خبر 1003473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha