مکتب والای شهید سلیمانی همچون مولایش امام حسین(ع)، متعلق به همه دنیا است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، شهید سلیمانی را فخر کل جوامع اسلامی دانست و گفت: مکتب والای شهید سلیمانی همچون مولایش امام حسین(ع)، متعلق به همه دنیا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (24 آذر) در اولین جلسه ستاد یوم الله 9 دی و سالگرد سردار شهید سلیمانی و اربعین شهادت شهید فخری زاده که در محل دفتر وی برگزار شد، با بیان اینکه 9 تا 19 دی ماه دهه بصیرت نامگذاری شده است، گفت: در این دهه سه مناسبت مهم داریم که باید به هر یک از آن ها به خوبی پرداخته شود.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اوج خباثت دشمن در 9 دی نمایان شد، گفت: سیل حضور میلیونی مردم در یوم الله 9 دی، نقشه شوم دشمنان علیه نظام را نابود کرد.

 

 

 

وی افزود: در حقیقیت در 9 دی با هدایت های مقام معظم رهبری و حضور مردم، فتنه ها و بی‌ثباتی‌های ایجاد شده از سوی دشمنان به ‌پایان رسید و ملت بصیر ایران، مسیرخود را از فتنه گران و منافقان جدا کردند.

 

 

 

وی همچنین با اشاره به 13 دی ماه سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: این شهید بزرگوار درواقع فخر کل جوامع اسلامی است و نه تنها مدافع شیعه بلکه مدافع همه مسلمانان و انسان های آزادی خواه جهان بود.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری بیان کرد: شهید سلیمانی هر کجا که احساس کردند برای مبارزه با نظام استکباری به وجودش نیاز هست، حضور پیدا کرده و با جان و دل مبارزه می کردند.

 

 

 

وی با بیان اینکه تعریف ما از این شهید عالی قدر نه به عظمت ایشان اضافه و نه کم می کند، افزود: مکتب والای شهید سلیمانی همچون مولایش امام حسین(ع)، متعلق به همه دنیا است.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به چهلم شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: شهید فخری زاده، فخر نظام اسلامی ایران بود و در حوزه درمان و به ویژه مقابله با کرونا تلاش های بسیاری کردند.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: دهه بصیرت ایام مغتنمی است تا ملت شریف ایران از این فضا به نحو احسن استفاده کنند و تولید محتوا داشته باشند.

 

 

 

وی اضافه کرد: امیدواریم در این دهه و در تولید محتوا یک انقلاب توسط جوانان استان صورت گیرد.

 

 

 

کد خبر 1003492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha