تحقق ۴۰ درصدی درآمد شهرداری شیراز در پروژه ممیزی

اسکندرپور گفت: پیشرفت پروژه ممیزی در شهر شیراز در سال ۹۸ موجب شد در منطقه یک شهرداری شیراز ۴۰ درصد درآمد شهرداری محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (دوشنبه 24 آذر) در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شیوع کرونا باعث ایجاد توقف در پروژه ممیزی در شهر شیراز شد.

شهردار شیراز افزود: اما در سال ۹۸ شاهد پیشرفت این پروژه بیش از برنامه تعیین‌شده بودیم که موجب شد در منطقه یک شهرداری شیراز 40 درصد درآمد شهرداری محقق شود.

وی اضافه کرد: از زمان شیوع کرونا شاهد عدم امکان مراجعه به در منازل و عدم استقبال شهروندان در صورت مراجعه به منازل آنها بودیم.

اسکندرپور با اشاره به تاثیر شیوع کرونا در خدمات رسانی شهرداری شیراز بیان کرد: به علت مبتلا شدن کارمندان شهرداری به کرونا شاهد آسیب بسیاری به حوزه خدمات‌ رسانی به ویژه ارائه خدمات حضوری در حوزه معاونت شهرسازی بودیم.

وی ادامه داد: در شیوع کرونا، شهرداری شیراز بر تقویت و توسعه شهرداری الکترونیک تاکید بیشتری داشت اما پاسخگویی و پیگیری و اعلام نتیایج به ارباب رجوع قانع ‌کننده نیست و لازم است تا مراجعه حضوری به شهرداری‌های مناطق را سامان دهی کنیم و معاونت شهرسازی باید مشکلات اجرایی شهرداری الکترونیک را به حداقل برساند.

اسکندرپور تصریح کرد: دریافت پاسخ استعلامات به‌ صورت الکترونیکی از افتخارات شهرداری شیراز است و بیش از 60 درصد از 85 درصد مراجعات مردمی برای دریافت استعلام به استعلام‌های مسکونی تعلق داشته که پاسخ آنها از 2 تا 48 ساعت ارائه شده است.

کد خبر 1003620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha