برگزاری دومین روز از جشنواره تئاتر گیلان با اجرای ۳ نمایش

​دومین روز از سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان با اجرای سه نمایش همراه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان که از 24 آذر در رشت آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد، در دومین روز خود با اجرای سه تئاتر همراه است.

 

«خواب‌های شیشه‌ای» رضا عباسی از فومن ساعت 10 صبح در سالن وارش به روی صحنه می رود و «نگاتیو» مهرداد بخشی و «لبخند با شکوه آقای گیل» به کارگردانی زهرا صدری هر دو از رشت اجراهای سانس عصر این جشنواره در سالن نارون و وارش هستند.

 

فردا و در آخرین روز جشنواره نیز تئاترهای «کاپوچینوی ایرلندی» حمیدرضا شعبانی از لاهیجان، « پلی از جنس شیشه» مصطفی خوش‌نشین از آستانه اشرفیه و «بریده ها» رضا فتوت خواه از رشت اجرا می‌شوند.

 

در این جشنوراه 9 تئاتر به روی صحنه می رود که توسط داوران جشنواره «نادر برهانی مرند»، «اتابک نادر» و «سید وحید فخر موسوی» مورد داوری قرار گرفته و در نهایت نمایش‌های برتر معرفی می شوند.

 

این جشنواره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره کرونا ویروس بدون تماشاگر برگزار شده و نمایش‌ها به‌صورت زنده از تارنمای اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان وهمچنین نشانی اینترنتی https://www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir/live پخش می‌شود.

 

سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان که با هدف شناسایی استعدادهای جدید و ایجاد زمینه رشد و گسترش هنر تئاتر برگزار می‌شود، شعار سال ۹۹ (جهش تولید)، بیماری کووید ۱۹ و کاهش آسیب‌های اجتماعی، شور و نشاط اجتماعی و تحکیم خانواده، فرهنگ و هنر بومی و منطقه‌ای و ایرانی و اسلامی و موضوعات مرتبط با یکصدمین سال شهادت میرزا کوچک جنگلی را اولویت محورهای خود قرار داده بود.

کد خبر 1003707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha