فراخوان عضویت مکبری و موذنی در کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از افراد علاقمند به فعالیت در زمینه اذان، مکبری، تلاوت قرآن و سرود دعوت کرده تا با اعلام حضور و تمایل خود و پس از فراگیری اصول و مقدمات این رشته ها برای شرکت در برنامه های مسجد اقدام کنند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ظرفیت و استعداد بچه های مسجد در سایر زمینه ها از جمله نکاتی است که برای شکوفاشدنش نیازمند عزم جدی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و متولیان مسجد است. 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: تقویت استعدادها و توجه به این ظرفیت ها در شکوفا شدن آن موثر بوده و عاملی برای پیشرفت و همچنین فرهنگ سازی برای الگو گیری از این استعدادها است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های مساجد می توانند زمینه پیشرفت استعدادها را در محیط مسجد فراهم کنند، بیان کرد: هر چه این استعدادها در مساجد شکوفا شوند زمینه ماندگاری آنها در این محیط و بهره گیری از ظرفیت معنوی مسجد در پرورش یک فرد موثر برای جامعه هموار تر می شود.

 

حضوری با اشاره به اینکه این مهم همواره مد نظر مسئولان کانون و پایگاه مقاومت بسیج «الزهرا (س)» بوده است، خاطرنشان کرد: ما همواره درصدد هستیم تا در زمینه های مختلف با توجه به سلایق بچه های مسجد، به استعدادیابی پرداخته و زمینه پرورش این استعدادها را مهیا کنیم.

 

وی ادامه داد: این مهم به جز در حیطه فرهنگی و هنری در بخش های اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و... را شامل می شود که می تواند نه تنها در شکوفاسازی شخص بلکه در پروش استعدادها برای توسعه و پیشرفت جامعه نیز کمک شایانی داشته باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از جمله این ظرفیت ها را در زمینه فرهنگی دانست و عنوان کرد: این کانون فرهنگی و هنری در زمینه سرود با بهره گیری از استعدادهای بچه های مسجد و تشکیل گروه های سرود به فعالیت پرداخته و به پرورش استعدادهای غنی در این زمینه اقدام کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در زمینه پرورش قاریان قرآن، مکبران، موذنان نیز تلاش های انجام شده که حاصل و نتیجه آن در برنامه نمازهای جماعت مسجد به خوبی نمایان است.

 

حضوری با اشاره به اینکه از تمام بچه های مسجد که در زمینه های فوق از استعداد خوبی برخوردارند دعوت شده تا به دیگر دوستان خود بپیوندند، گفت: در این راستا از افرادی که علاقمند به فعالیت در زمینه اذان، مکبری، تلاوت قرآن و سرود هستند دعوت شده تا با اعلام حضور و تمایل خود و پس از فراگیری اصول و مقدمات این رشته ها برای شرکت در برنامه های مسجد اقدام کنند.

 

شایان ذکر است، این برنامه تحت عنوان «رواق هنر و رسانه» طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

کد خبر 1003717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha