یلدای مهربانی به همت اهالی مسجد نظام مافی/توزیع ۱۱۰ کارت ۳۰۰ هزار تومانی بین محرومان

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با بیان اینکه در قالب طرح‌های همدلی از ابتدای سال تاکنون، ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان کمک به نیازمندان صورت گرفته است، گفت: ۱۱۰ کارت ۳۰۰ هزار تومانی نیز به مناسبت شب یلدا بین محرومان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «سیدمحمدتقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای 33 مرحله طرح همدلی در مسجد جامع نظام مافی، اظهار کرد: در قالب این طرح ها به ارزش دو میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون تومان به نیازمندان کمک رسانی رسانی صورت گرفته است.

                       

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی (واقع در خیابان جنت آباد جنوبی) از تهیه کارت هدیه شب یلدا به نیازمندان خبر داد و بیان کرد: به مناسبت پایان آذر ماه و شب یلدا نیز 110 کارت هدیه 300 هزار تومانی تهیه شده و در حال توزیع آنها بین محرومان تحت پوشش مسجد هستیم.

 

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی این مسجد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون گفت: تهیه 125 سبد کالا، تهیه 155 بسته بهداشتی، تهیه و توزیع لباس زمستانی، ضدعفونی اماکن پرخطر، پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان، ذبح 55 راس گوسفند، توزیع 120 سبد کالا، توزیع 160 سبد کالایی به ارزش 80 میلیون تومان، واریز 40 میلیون تومان به حساب 200 نیازمند بخشی از خدمات انجام شده از سوی این مسجد به نیازمندان بوده است.

 

وی ادامه داد: توزیع 110 سبد کالا به ارزش 66 میلیون تومان، آزادی دو زندانی به ارزش 15میلیون تومان،پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان به ارزش 830 میلیون تومان، دوخت 40 هزار ماسک و گان در کتابخانه مسجد و خانه ها، توزیع 313 بسته بهداشتی به ارزش 7 میلیون تومان بخش دیگری از خدمات ارایه شده به محرومین از سوی این مسجد است.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی خاطر نشان کرد: همچنین تاکنون 20 راس گوسفند،2 گوساله، پخت و توزیع دو هزار وعده غذای گرم به ارزش 20 میلیون تومان، تهیه 88 بسته لوزام التحریر، توزیع لبنیات و توزیع حواله نان بخش دیگری از خدمات این مسجد به نیازمندان و محرومین بوده است که بنا داریم تا پایان سال کمک رسانی به مستضعفین را ادامه دهیم.

 

 

 

 

کد خبر 1003764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha