کانون انصارالله شوش کانون رابط برتر در طرح فهما معرفی شد

کانون انصارالله شهرستان شوش با کسب حدود هفت هزار امتیاز به عنوان یکی از ۱۴ کانون رابط برتر در طرح ملی ایران قوی معرفی شد.

«قاسم سرخه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون انصارالله شهرستان شوش به عنوان یکی از 14 کانون رابط برتر در طرح ملی ایران قوی معرفی شده است.

 

مدیر کانون انصارالله شهرستان شوش با بیان اینکه این کانون توانسته در یک هفته گذشته (16 تا 23 آذر) حدود هفت هزار امتیاز کسب کند افزود: این کانون از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و اقدامات خوبی جهت جذب جوانان و نوجوانان انجام داده است.

 

وی تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های شاخص این کانون روستایی برگزاری جلسات قرآن شامل تجوید و حفظ به ویژه برای کودکان کمتر از هفت سال، مسابقات فوتبال، اردوهای تفریحی و ... است.

 

سرخه اضافه کرد: این کانون در دوران کرونا نیز اقداماتی همچون سم‌پاسی و ضدعفونی کردن منازل روستا و همچنین آگاهی‌بخشی در خصوص بیماری کرونا به اهالی و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار داشته است.

 

وی یاد آور شد: یکی از مشکلات این روستای سه هزار نفری نداشتن یک کتابخانه بود که کانون انصارالله سال گذشته اقدام به راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌ای بزرگ در مسجد کرد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و هم‌اکنون 500 نفر عضو دارد.

 

گفتنی است، طرح ملی «ایران قوی»‌ به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بازه زمانی هفته دفاع مقدس تا سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) در حال اجرا است و برترین‌های آن 18 اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس ستاد فهما معرفی می‌شوند.

 

کد خبر 1003880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha