طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سه حوزه حمایتی، مراقبتی و نظارتی اجرا می شود

جمال محمدی از اجرای طرح بلوک بندی با هدف حمایتی، مراقبتی و بهداشتی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد توجه به خانواده مبتلایان به کرونا در حوزه حمایتی، مراقبتی و نظارتی اجرا می شود.

« علی جمال محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد توجه به خانواده مبتلایان به کرونا در حوزه حمایتی، مراقبتی و نظارتی اجرا می شود. 

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: به منظور اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی بیش از۴۰۰ گروه مراقبتی، بیش از ۵۰۰ گروه حمایتی و بیش از ۲۵۰ گروه نظارتی در قالب دستورالعمل های طرح در حال خدمت رسانی هستند. 

 

به گفته وی، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای تداوم‌فعالیت های سپاه و بسیج در سطح کشور و استان البرز و بر مبنای تفاهم‌نامه ای که با وزارت بهداشت و ‌سازمان بسیج مستضعفان منعقد شد این طرح اجرا شد.

 

وی ادامه داد: طرح گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب بکارگیری منابع موجود به منظور مقابله با کرونا با اولویت اقدامات نظارتی و حمایتی انجام می شود.

 

جمال محمدی بیان کرد: طی روند اجرای طرح بحث حمایتی با نظارت بسیج مدیریت شد که گروه های دیگری نیز با هدف هدایت اقدامات جهادی با اولویت توزیع بسته های معیشتی ویژه افراد آسیب دیده از کرونا مورد توجه قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: قطع انتقال زنجیره بیماری‌کرونا از اولویت های اصلی این طرح بود که براساس آن این امر با هدف تقویت سیستم های نظارتی که مسئولیت آن با حوزه سلامت و سپاه و بسیج به عنوان عضو اصلی همراهی لازم را انجام دادند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: در این طرح بلوک بندی با هدف نظارت، حمایتی و بهداشتی‌ انجام شد و مهمترین اقدام در جریان طرح خانواده بیمار کرونا نیز مورد نظر است.

 

 

کد خبر 1003898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha