راه اندازی ۱۷ کانال  قرآنی با ادمینی فرهنگیان

مسیب زاده گفت: ۱۷ کانال مجزا قرآنی با ادمینی فرهنگیان را نیز رونمایی می کنیم که از امروز آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محمدرضا مسیب زاده» در مراسم رونمایی قرارگاه مجازی «قرآن، عترت و نماز» که به صورت مجازی از شبکه شاد برگزار شد، گفت: با وجود تهدیداتی که ویروس کرونا دارد اما شرایط ثابت کرد با تعطیلی مدارس پرورش تعطیل نمی شود و ما توانستیم با اجرای فعالیت ها این شرایط تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

 

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به اینکه در هفته قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش قرار داریم، امروز مزین به نام سرداران شهید قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده، شهدای دفاع مقدس و شهدای کادر سلامت درمان هستیم.

 

مصیب زاده خاطرنشان کرد: برای این هفته در مدارس برنامه هایی را نیز طراحی کرده ایم که روز دوشنبه مزین به مدرسه و فضای مجازی دانش آموز انقلابی بود و آغاز مسابقات قرآن را در سی و نهمین دوره خود کلید زدیم.

 

مسیب زاده در ادامه اضافه کرد: امروز ساعت 18 محفل انس با قرآن برگزار می شود و 17 کانال مجزا قرآنی با ادمینی فرهنگیان را نیز رونمایی می کنیم که از امروز آغاز به کار می کند.

 

وی با اشاره به رونمایی نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: این قرارگاه با تلاش همکاران شکل گرفته است که امیدواریم توسعه پیدا کند.

کد خبر 1004200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha