آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در استان ایلام

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «عزت الله عبدخانی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، با واحد‌های صنفی که از خرید‌های شب یلدایی، سو استفاده می‌کنند و قیمت گذاری خودسرانه ارائه می‌دهند، برخورد خواهد شد.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام تصریح کرد: برای نظارت بیشتر بر بازار ایلام در روز‌های نزدیک به شب یلدا از بسیج اتاق اصناف نیز برای کنترل بازار استفاده می‌شود.

 

وی افزود: هدف سازمان صمت در این روز‌ها برخورد با گران فروشان بیشتر در بخش‌های فروش میوه و تنقلات و آجیل فروشان مورد استفاده در شب یلدا است.

 

عبدخانی تصریح کرد: با فروشندگانی که از رفتار هیجانی و تقاضای زیاد مردم سو استفاده کنند و قیمت را بالا ببرند برخورد جدی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: تمرکز بازرسی سازمان صمت ایلام روی میادین میوه و تره بار است و به کمک اتاق اصناف، نیرو‌های بازرسی خود را برای کنترل هر چه بیشتر در میادین میوه و تره بار مستقر کرده است و زمان شروع کارگروه گشت مشترک در میادین میوه ایلام در این روز‌ها ساعت ۴ بامداد است.

 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام بیان کرد: برای کنترل و نظارت بیشتر ۱۸۵ میوه فروش سطح شهر ایلام شناسنامه گرفته هر ۲ روز یک بار قیمت میوه زیر نظر سازمان صمت تعیین می‌شود.

 

عبدخانی خاطرنشان کرد: میوه و تره بار مورد نیاز مردم برای شب یلدا به اندازه کافی در استان ایلام وجود و هیچ گونه مشکلی برای تأمین وجود ندارد.

کد خبر 1004207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha