کمک های مومنانه کانون الهادی (ع) در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: کمک های مومنانه اهدایی مرکز نیکوکاری عاشقان اهل بیت (ع) و اعضای این کانون در راستای اجرای طرح «ایران قوی» در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار گرفت.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک های مومنانه اهدایی مرکز نیکوکاری عاشقان اهل بیت (ع) و اعضای این کانون در راستای اجرای طرح «ایران قوی» در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این کمک های مومنانه شامل یک دستگاه بخاری برقی و تعدادی البسه از جمله کاپشن، پیراهن، شلوار و جوراب های دخترانه و پسرانه بود.

 

وی اظهار داشت: این حرکت خیرخواهانه با شعار «یا مهدی ادرکنی» انجام شد و دعای فرج برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) قرائت شد.

 

جبارزاده افزود: عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا از مهمترین اهداف این کار خداپسندیده بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) یادآور شد: این حرکت فرهنگی در راستای اجرای طرح «ایران قوی» است که با هدف کمک به محرومان جامعه توسط اعضای کانون های مساجد است.

 

جبارزاده عنوان کرد: برنامه های فرهنگی این کانون در فضای مجازی با حضور موثر اعضای این کانون پیگیری می شود و تلاش خواهیم کرد تا حضوری موثر در طرح ملی «ایران قوی» داشته باشیم.

 

کد خبر 1004257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha