برخورد قاطع و قانونی با متصرفان اراضی ملی

فرماندار دهلران گفت: برخورد قاطع و قانونی با زمین خواران و تصرف کنندگان اراضی ملی در دستور کار قرار دارد.

«مجید عسگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: با توجه به ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی شهر دهلران و  علی رغم همه تذکرات قبلی، باز هم متصرفان اراضی ملی  به صورت غیر قانونی و شبانه اقدام به ادامه ساخت و سازها نموده اند و به جهت صیانت از اموال عمومی، املاک دولتی و حقوق بیت المال  با دستور مقام قضائی و هماهنگی های به عمل آمده از اراضی موصوف واقع در 9 دی رفع تصرف شد.

 

وی تصریح کرد: مردم از خرید و فروش اراضی فاقد سند خودداری کنند و  برای خرید اراضی از مسکن و شهرسازی و شهرداری، استعلام  لازم را دریافت کنند.

 

فرماندار دهلران گفت: برای هرگونه ساخت و ساز صدور پروانه نیاز است و اقدام به دریافت پروانه ساخت از شهرداری یک الزام می باشد و ضرورت دارد دستگاه های متولی به صورت روزانه و مستمر موضوع ساخت و سازها را پایش کنند.

 

عسگری  تصریح  کرد: هرگونه تجاوز به اراضی ملی باید در همان لحظات اولیه متوقف شود و برخورد قانونی صورت گیرد.

 

وی خواستار برخورد قانونی با زمین خواران و اموال عمومی شد و افزود:زمین خواران حتما بایستی با تشکیل پرونده توسط دستگاه های متولی و ارجاع به مقام قضایی مورد تعقیب و برخورد قانونی لازم قرار گیرند و مال نامشروعی که از این راه کسب کرده اند باید به خزانه  برگشت دهند.

 

فرماندار دهلران خاطرنشان کرد: با توجه به  همراهی خوب و مصوبات دولت محترم و  جلسه اخیر در حضور استاندار محترم، اختلاف چندین ساله اراضی بین مسکن و شهرسازی و طایفه کاید خورده در دهلران در آستانه  حل و فصل شدن است و مردم باید مثل سال های گذشته، خویشتن داری و همراهی لازم را داشته باشند تا این مشکل دیرینه در شهرستان هم به خوبی پایان یابد.

کد خبر 1004294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha