اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان لرستان

سردار مهدیان نسبت از اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان لرستان خبرداد و گفت: طی روز های اخیر سارق موبایل قاپ با۳۰ فقره سرقت درشهرستان خرم آباد دستگیر شده است.

سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در راستای صیانت از نظم و امنیت جامعه و تقویت خدمت رسانی به مردم طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر در استان برگزار می شود.

 

فرمانده انتظامی لرستان افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت موبایل توسط سارق یا سارقان در شهرستان خرم آباد، بلافاصله موضوع بصورت ویژه دردستورکارپلیس قرارگرفت.

 

 وی بیان کرد: ماموران کلانتری 12 "خرم آباد" با انجام کارهای اطلاعاتی سارق را حین سرقت تلفن همراه از یک شهروند با توقیف یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر دستگیرکردند.

 

سردار مهدیان نسب اذعان داشت: سارق در تحقیات صورت گرفته به 30 فقره سرقت موبایل اعتراف و با شناسایی تعدادی از مالباختگان به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی با سارقان و تبهکاران قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد، با رعایت نکات ایمنی مراقب اموال خود باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس همکاری نمایند.

کد خبر 1004295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha