گوشت نذری اهدایی اعضای کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی شهرستان پارس آباد گفت: گوشت نذری اهدایی خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی به مناسبت فرارسیدن شب یلدا در بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند توزیع شد.

«سیامک قهرمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گوشت نذری اهدایی خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی به مناسبت فرارسیدن شب یلدا در بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی شهرستان پارس آباد تصریح کرد: اعضای کانون با ذبح این گوسفندان، گوشت قربانی را در اختیار خانواده های نیازمند قرار دادند.

 

وی ادامه داد: این حرکت معنوی با مشارکت خیرین و اعضای کانون انجام شد و تلاش خواهیم کرد تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا محقق شود.

 

قهرمانی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه طرح ملی «ایران قوی» نیز در این کانون با مشارکت فعالان و اعضای صورت می گیرد که همه این فعالیت ها در پروتال کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی افزود: حضور قوی در این طرح خواهیم داشت تا نشان دهیم کارهای فرهنگی با محوریت مسجد می تواند با موفقیت همراه باشد.

 

قهرمانی بیان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیار از فعالیت های این کانون به صورت مجازی برگزار می شود و اعضای کانون با همت بلند خود در شبکه های اجتماعی حضور پررنگ و فعال دارند.

 

وی اذعان داشت: جهاد فرهنگی همچنان ادامه دارد و در روزهای سخت بیماری کرونا نیز به تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های فرهنگی ادامه خواهیم داد.

 

کد خبر 1004310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha