لزوم تسریع در لایروبی آب‌بندان‌های شهرستان صومعه‌سرا

سیدمحمدی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل زراعی باید نسبت به لایروبی آب‌بندان‌های شهرستان صومعه‌سرا تسریع صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(چهارشنبه، 26آذر) در جلسه ساماندهی رودخانه‌ها و لایروبی آب بندان‌ها که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه فرصت محدود است و نزدیک به فصل زراعی هستیم باید سریعا آب‌بندان‌ها لایروبی و آبگیری برای تامین آب زراعی انجام شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید به بررسی استعلامات ادارات تا هفته آینده افزود: پس از بررسی باید پیمانکاران به آب‌بندهای تعیین تکلیف شده ورود و آغاز به کار کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی نظارت مستمر و لازم بر آب‌بندان‌ها داشته باشند گفت: نظارت و اجرای آب‌بندان‌ها بر عهده دستگاه‌های متولی است.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده تخلف در خصوص لایروبی باید برخورد جدی صورت گیرد تا منجر به تعطیلی کل کار نشود تصریح کرد: تعطیلی کل پروژه موجب لطمه به شهرستان می‌شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی پای کار باشند بیان کرد: حساسیت مرم نسبت به آب بندان‌ها فوق‌العاده بالاست زیرا تامین کننده آب زراعی کشاورزان است.

 

وی با اشاره به اینکه کشاورزان کار کشاورزی خود را منوط به آب بندان می‌دانند خاطرنشان کرد: 16 آب‌بندان برای واگذاری به دهیاران معرفی شده و مصوبات جلسه باید به جد پیگیری شود.

 

کد خبر 1004337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha