ارائه خدمات هلال احمر به بیش از ۸ هزار نفر در طرح ناظران سلامت

میقانی از اجرای طرح ناظران سلامت با مشارکت ۳۳۶ نفر روز عضو جوان داوطلب برای دعوت بیش از ۸ هزار گلستانی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، «فرهاد میقانی» گفت: با ورود به پیک سوم شیوع کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت جوانان داوطلب، جمعیت هلال احمر استان با همکاری سازمان بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی؛ طرح نظارتی، حمایتی و مراقبتی ناظران سلامت را از ۱۲ آذر به اجرا درآوردند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: این طرح به همت معاونت امور جوانان استان و با مشارکت بیش از ۳۳۶ نفر روز عضو جوان داوطلب هلال احمر ، در پوشش ۲۰۹ تیم روز ، با مراجعه به میادین اصلی و اماکن عمومی از جمله پایانه های مسافربری، بانک ها، اصناف، رستوران ها، منازل، فروشگاه ها و داروخانه ها برای دعوت مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شد.

 

وی افزود: از اقدامات گروه های داوطلب مراجعه کننده به اماکن عمومی ، آموزش و دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر حسن اجرای آن، استفاده صحیح از ماسک، شرکت نکردن در مراسمات و دور همی ها، اطلاع رسانی از علائم شروع بیماری کرونا، بررسی و پیگیری کد رهگیری در اصناف است.

 

به گفته میقانی، تا کنون ۸ هزار و ۸۵ نفر از مردم استان از خدمات این طرح بهره مند شدند.

 

کد خبر 1004381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha