تست رایگان کرونا شامل چه افرادی خواهد بود؟

صومی گفت: آزمایش های رایگان کرونا برای افرادی خواهد بود که در قالب طرح شهید سلیمانی شناسایی و معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدحسین صومی» امروز در جلسه شهرستانی هماهنگی طرح شهید سلیمانی در هشترود اظهار داشت: آزمایش های رایگان کرونا برای افرادی خواهد بود که در قالب طرح شهید سلیمانی شناسایی و معرفی شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کاهش بیماران بستری شده در آذربایجان‌شرقی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۴۰ نفر در بخش ویژه،   ۱۲۰ نفر زیر تهویه مکانیکی بوده و میزان فوتی روزانه نیز با ۳۵ درصد کاهش به ۲ نفر کاهش یافته است.

صومی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۷ درصد تست های گرفته شده در استان مثبت می شود که امیدواریم با همکاری مردم و با اجرای دقیق تر طرح شهید سلیمانی، این رقم را به زیر ۱۰ درصد کاهش دهیم.

وی با اشاره به کاهش آمار کرونایی ها در استان، تاکید کرد: وضعیت کاهشی و یا ثبات در برخی شهرستان ها نباید مسوولان را فریب دهد چون این بیماری ناشناخته است و باید مراقب باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مردم خواست تا در شب چله امسال دورهمی نداشته باشند زیرا شب یلدایی ارزش دارد که برای شب یلدای آتی برنامه ریزی شود.

کد خبر 1004435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha