سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در مراغه توزیع می شود

سرهنگ رشیدی از توزیع سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در شهرستانمراغه به همت گروه های جهادی، خیرین و نهادهای مختلف مردمی خبر داد.

«سرهنگ پاسدار رشیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از توزیع سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در شهرستان به همت گروه های جهادی و خیرین خبر داد و اظهار داشت: توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه از جمله برنامه های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه هزینه تهیه هر بسته معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی با همکاری سپاه مراغه و ادارات اوقاف و ورزش و جوانان مراغه بین خانواده های نیازمندی که به دلیل کرونا دچار مشکل شده اند توزیع می شود.

رشیدی افزود: خانواده های نیازمند که دچار بیماری کرونا شده و در قرنطینه هستند از سوی دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی می شوند. همچنین ۷۵۰ بسته معیشتی توسط حوزه های روستایی در هفته آتی توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ بسته معیشتی دیگر در شب یلدا با همکاری سپاه مراغه و بنیاد برکت و ۳۰۰ بسته دیگر توسط بسیج دانشجویی آماده توزیع است.

فرمانده سپاه مراغه به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح ۳۰۰ نفر از سپاه ناحیه مراغه در قالب تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی با دانشکده علوم پزشکی مراغه همکاری می کنند.

 

کد خبر 1005047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha