مهلت ارسال مقاله به همایش شیخ محمد خیابانی تمدید شد

مهلت ارسال مقاله به همیش بین المللی بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی یک ماه دیگر تمدید شد.

حجت الاسلام «الیاس ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اظهار داشت: با توجه به استقبال صورت گرفته از فراخوان مقاله نخستین همایش بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی و بنابه در خواست علاقه‌مندان؛ مهلت ارسال مقاله به این همایش بین المللی تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی ادامه داد: فراخوان مقاله نخستین همایش بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی به هفت زبان بین المللی ترجمه و منتشر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم به خاطر شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز علمی، بر اساس مصوبه سومین نشست شورای سیاستگذاری و موافقت کمیته علمی، مهلت ارسال مقالات به این همایش تا پایان دی ماه تمدید شد.

ابراهیمی گفت: علاقه‌مندان و محققان می توانند مقالات خود را در چهار محور شرح احوال و زندگی شیخ شهید محمد خیابانی، بُعد سیاسی و مبارزاتی، مبانی فکری و شعایر دینی در قیام شیخ و بُعد فرهنگی و اجتماعی از طریق سایت دبیرخانه به نشانی shahidkhiyabani.com ارسال کنند.

وی ادامه داد: محققان و پژوهشگران می توانند همچنین آثار خود را به ستاد بزرگداشت و دبیرخانه همایش به آدرس تبریز، میدان شهید بهشتی(منصور سابق)، ابتدای خیابان شهید بهشتی، خانه موزه شهید خیابانی، دبیرخانه یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی ارسال کنند.

کد خبر 1005043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha