برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی با هدف ایجاد انسجام و هماهنگی در امور انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام «حسینی خور نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: دومین دوره انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز یکشنبه در پایان آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، هدف برگزاری این انتخابات را ایجاد انسجام و هماهنگی در امور فرهنگی تبلیغی دانست و افزود: این انتخابات با حضور مسئولین محترم کانون‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که این انتخابات با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و جلوگیری از تجمیع به صورت شهرستانی برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام خورنژاد گفت: طی این انتخابات، ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره بر وجود ۷۰ کانون تبلیغی تخصصی در حوزه‌های مختلف توضیح داد: این کانون‌ها در حوزه‌های مختلف اصول عقاید، اصول تربیت اسلامی، عفاف و حجاب، مناسبت‌های مذهبی، کودک و نوجوان، مهدویت به سبک زندگی اسلامی، رسانه و فضای مجازی فعال هستند.

کد خبر 1004445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha