کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف مجموعه‌های فرهنگی و دینی است

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سوق دادن جوانان به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی از اهداف مجموعه‌های فرهنگی، تربیتی و دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: هدف تمامی نهادهای فرهنگی، دینی و تربیتی کاهش آسیب‌های اجتماعی و هدایت نسل جوان به سمت فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است و باید در این راستا ادارات فرهنگی تعامل و همکاری داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن دین و دیانت و همه برنامه‌های شوم خود را بر روی جوانان و خانواده‌های ما پیاده می‌کند، افزود: برای رسیدن به اصل هدف اسلام ناب محمدی نباید از هیچ تلاش و کوششی غافل شد تا بتوان تهدیدها را به فرصت و نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کرد.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه‌های اجتماعی در حاشیه شهر سنندج اعلام کرد: پایگاه‌های اجتماعی که بیشتر در حواشی استان قراردارند از امسال تابستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت و با رسالت کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت خود را در قالب برگزاری دوره  آموزشی، فرهنگی، مشاوره فردی و اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های مختلف و برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی با محوریت مساجد آغاز کرد که این برنامه‌ها تا پایان سال البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تا حدودی محدود ادامه خواهد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در راستای همکاری با پایگاه‌های اجتماعی افزود: تلاش همه ما کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید در این راستا تعامل و همکاری برقرار باشد.

 

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان نیز در این دیدار توجه به پایگاه‌های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باتوجه به اینکه هدف مشترک هر دو دستگاه کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی است این اداره در هر وقت ارسال باتوجه به ظرفیت‌های موجود از هیچ کمکی فرو گزارش نخواهد بود.

 

در این دیدار که به منظور بهره‌گیری پایگاه‌های اجتماعی سنندج از ظرفیت ورزشی آموزش و پرورش از جمله سالن‌های ورزشی و تجهیزات آنها برگزار شد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اهدای لوح تقدیر از همکاری معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش تقدیر کرد.

 

کد خبر 1004738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha