برگزاری کلاس های آمادگی، امداد و کمک های اولیه ویژه اعضای کانون

سهرابی از برگزاری کلاس های آمادگی، امداد و کمک های اولیه ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر خبر داد.

«اسماعیل سهرابی» با اشاره به اهمیت فراگیری آموزش های امدادی و آمادگی در برابر بلایای طبیعی و حوادث احتمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: روستای قالهر از شهر فاصله زیاد دارد و به راحتی دسترسی به امکانات شهری وجود ندارد به همین دلیل کانون صاحب الزمان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی با همکاری هلال احمر ویژه جوانان روستا کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع قالهر افزود: دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه به منظور آموزش جوانان و نوجوان به منظور آمادگی در برابر حوادث احتماعی برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره آموزش 50 نفر از خواهران و برادران عضو کانون فرهنگی هنری شرکت کردند، بیان کرد: این عزیزان بعد از گذراندن دوره آموزشی امادگی لازم برای کمک به اهالی روستا در برابر حوادث را داشته و به عنوان داوطلبان هلال احمر شناخته و کارت عضویت دریافت می کنند.

سهرابی همچنین از تهیه یک هزار و 200 بسته معیشتی برای نیازمندان و محرومین خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، قند، شکر، مرغ و لوازم بهداشتی هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر با بیان اینکه ارزش هر بسته 3 میلیون ریال است، اظهار کرد: بسته های تهیه شده همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با حضور داوطلبان آموزش دیده هلال احمر که اعضای کانون هستند توزیع می شود.

کد خبر 1004744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha