اجرای پروژه های شهر شیراز با هدف جذب گردشگر نتایج مطلوبی دارد

رحیمی گفت: پروژه های شهر شیراز اگر با هدف جذب گردشگر در نظر گرفته شود به اقتصاد شهر و معرفی فرهنگ ما به دنیا کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 27 آذر) در آئین افتتاح زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز گفت: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) دارای نقش های متفاوتی است که باید آنها را تسهیل کنیم.

استاندار فارس افزود: نقش شیراز در مقابل شهروندان خود، نقش شیراز به عنوان یک شهر منطقه ای و مرکز استان و سرویس دهی به 36 شهرستان، نقش ملی شیراز و ارائه خدمات به جنوب کشور و اهتزار پرچم تاریخ و فرهنگ ایران زمین و نقش بین المللی این شهر همگی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: باید نقش جهانی شیراز را بشناسانیم و به اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حوزه گردشگری و رفع موانع در این حوزه ها توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار فارس ادامه داد: یکی از این موانع بر سر اجرای نقش جهانی شیراز، کرونا و تحریم های بین المللی است که باید راهکار برای کاهش فشارهای ناشی از آن در نظر بگیریم.

رحیمی تاکید کرد: پروژه های شهر شیراز اگر با هدف جذب گردشگر در نظر گرفته شود به اقتصاد شهر و معرفی فرهنگ ما به دنیا کمک می کند و ملاک موفقیت هر دوره مسئولیتی، رضایتمندی مردم است.

کد خبر 1004770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha