محدودیت‌های تردد سبب کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی شد

اکرمی با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی افراد جامعه است، گفت: محدودیت‌های تردد در استان مرکزی سبب کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان و فوتی ها شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز (27 آذر) در نشست ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان مرکزی در اراک، ضمن تقدیر از همدلی و همراهی مردم استان با ستاد مقابله با کرونا و کادر بهداشت و درمان گفت: امید است در این شب ها نیز مردم فهیم استان به منظور حفظ سلامت عزیزانشان یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی افراد جامعه است، افزود: تجربه همکاری ۲ هفته گذشته و محدودیت های تردد در استان مرکزی سبب کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان و فوتی ها شد و درخواست می شود مردم عزیز استان به این مهم پایبند باشند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه اعمال این محدودیت ها سبب کنترل بیماری در استان می شود، ادامه داد: دور همی شب یلدا می تواند بسیار خطرناک بوده و موج جدیدی در شیوع کرونا ایجاد کند.

 

در ادامه این جلسه «محمد گودرزی» نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای اجرای طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: در راستای اجرای طرح قرارگاه شهید سلیمانی، یک‌هزار و ۱۵۶ تیم سازماندهی شده که ۶۴۰ تیم عملیاتی شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه، ۱۰۰ تیم در راستای این طرح به صورت پرستاری در مراکز درمانی فعالیت می کند، افزود: علاوه بر آن در حال حاضر ۱۰۵ تیم همیار بیمار، ۶۵ تیم در امر کفن و دفن از سوی بسیج طلاب و ۲۴۶ تیم خدماتی در بیمارستان‌ها فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح قرارگاه شهید سلمیانی، هم افزایی بین مسئولان استانی و شهرستانی را بیش از پیش کرده است، ادامه داد: حذف موازی کاری و فعالیت گسترده مردم در مهار این بیماری از دیگر برکات این طرح است.

 

کد خبر 1004797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha