۵۵۸ کلاس به صورت مردمی و مشارکتی در استان به بهره ‌برداری رسیده است

بابایی گفت:در ابتدای سال تحصیلی جاری ۱۵۳ پروژه با ۵۵۸ کلاس و زیر بنای ۵۳ هزار مترمربع به صورت مردمی و مشارکتی در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است و امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این مدارس باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «ابوالقاسم بابایی» امروز(۲۷ آذر) در نشست با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن اشاره به جایگاه ممتاز استان در جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: سابقه درخشان استان خراسان رضوی در امر مدرسه سازی نشان از همت والای خیرین نیک اندیش و به ویژه تلاش‌های مجمع خیرین مدرسه ساز استان دارد.

 

سرپرست اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی افزود: یکی از اولویت های اداره کل نوسازی خراسان رضوی توجه بیش از پیش بر سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های خیرساز و تسهیل امور مربوط به خیرین مدرسه ساز است.

 

وی گفت: در ابتدای سال تحصیلی جاری ۱۵۳ پروژه با ۵۵۸ کلاس و زیر بنای ۵۳ هزار مترمربع به صورت مردمی و مشارکتی در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است و امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این مدارس باشیم.

 

در ابتدای جلسه هم «غلامعلی رافتی»  با اشاره به اقدامات ارزنده خیرین مدرسه‌ساز استان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعهدات خیرین بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان بوده است که نشان از رشد ۱۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ دارد.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان افزود: همدلی مسئولان در اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان عامل تسریع اجرای پروژه‌های خیر ساز و مشارکت بیش از پیش خیرین نیک اندیش شده است.

کد خبر 1004800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha