شرایط گمیشان رو به بهبودی است/ استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی

دستمرد با بیان اینکه نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی باعث تغییر وضعیت شهرستان گمیشان شد، گفت: با اهتمام مردم به پروتکل های بهداشتی وضعیت گمیشان رو به بهبودی است.

«احمد دستمرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شهرستان گمیشان به مدت هشت هفته در وضعیت سفید قرار داشت و همه گیری این ویروس بسیار شدید است و برگزاری مراسم های عروسی باعث شیوع این ویروس در گمیشان شد.

 

فرماندار گمیشان ادامه داد: برگزاری این همایش و سهل انگاری موجب می شود که بازگشت به شرایط سفید برای گمیشان بسیار سخت شود.

 

دستمرد بیان کرد: تغییر وضعیت سفید به قرمز در عرض سه هفته در گمیشان اتفاق افتاده و شرایط شیوع کرونا موجب شد تا شهرستان گمیشان از وضعیت سفید به زرد و از زرد به نارنجی و در نهایت به وضعیت قرمز تغییر یابد.

 

وی یادآور شد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شد گمیشان وضعیت قرمز را تجربه کند و در چند روز گذشته با اهتمام مردم به پروتکل های بهداشتی با شرایط بهتری رو به رو هستیم.

 

فرماندار گمیشان تصریح کرد: در شرایط قرمز محدودیت های زیادی اعمال می شود و زندگی همه تحت تأثیر قرار می گیرد لذا انتظار داریم مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

دستمرد به استفاده از ماسک، شستشوی دست و ضدعفونی آن تأکید کرد و گفت: کادر درمانی ما از زندگی گذشتند و در بیمارستان ها برای درمان بیماران پرتلاش حضور دارند لذا از مردم درخواست داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی به کادر درمانی کمک کنند.

 

وی افزود: اگر مردم در هفته آینده همین گونه ادامه دهند شرایط بهتری را در گمیشان شاهد خواهیم بود و امیدواریم وضعیت قرمز شهرستان تغییر پیدا کند.

 

کد خبر 1004804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha