۵۰ دستگاه واگن تولید داخل کشور، وارد حمل و نقل کشور شد

در ارتباط ویدئو کنفرانسی صبح امروز رئیس جمهور، ۵۰ دستگاه از ۲۱۵دستگاه واگن مترویی تولیدی یک شرکت واگن سازی در ابهر به کلانشهرهای تبریز، اصفهان و شیراز واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم آغاز تحویل ۵۰ دستگاه واگن مترویی تولید شده توسط شرکت ایریکو ابهر برای کلان‌شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز ظهر امروز (۲۷ آذرماه) با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

 

 

با آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی توسط رئیس‌جمهور، واگن‌های مترو تولیدی شرکت تولید کننده واگن در ابهر افتتاح شد. قرار است ۲۱۵ واگن توسط این شرکت تحویل سه کلان‌شهر شود که امروز ۵۰ واگن تحویل داده می‌شود.

 

 

این مجموعه عظیم صنعتی با ۴۵۰ نیروی جوان و متخصص در ساخت ریل باس، مترو، مسافری، باری و بوژی و همچنین بازسازی و نوسازی ناوگان ریلی فعالیت دارد ومتولیان آن تولید ۱۰۰۰ واگن در سال را برای چشم انداز شرکت ترسیم کرده اند و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد تولیدات شرکت تولید کننده واگن در ابهر بومی سازی شده و متکی به دانش داخلی است.

 

 

این طرح برای ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و ۱۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم خواهد داشت و ارزش سرمایه‌گذاری آن نیز ۱۰۰ میلیون یورو است.

کد خبر 1004898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha