طرح فدک برای اشتغالزایی بانوان بسیجی در ایلام اجرا می شود

سردار شاکرمی با بیان اینکه طرح فدک در راستای ایجاد زمینه های لازم برای اشتغالزایی بانوان بسیجی در سطح ایلام اجرایی می شود، گفت: اشتغال و تولید یکی از مهم ترین شاخصه های تحقق جهش تولید با توجه به ظرفیت های داخلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست هماهنگی و هم افزایی طرح فدک، اظهار کرد: طرح فدک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با استفاده از ظرفیت بانوان بسیجی برای تقویت قطب های تولیدی و نقاط دارای مزیت تولید در استان اجرا می شود.

 

 سردار « جمال شاکرمی»  با اشاره به حضور بانوان فعال بسیجی در طرح شهید«حاج قاسم سلیمانی» در امر غربالگری محله ها و مبارزه با کرونا، گفت: بسیج نمادی از اقتدار ملت همیشه در صحنه است که امروز در عرصه های مختلف علمی، جهادی، اقتصادی، محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم و سایر حوزه ها در حال خدمات رسانی به جامعه است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: بسیج در طول ۴۱ سال از عمر با برکت خود همواره  عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است و هم  اکنون هم در اجرای توسعه و ترویج مشاغل خانگی در نهضت سراسری جهش تولید نقش خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

 

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: تقویت کسب و کار برای بانوان نیاز به آموزش مهارت های تولیدی و مشاوره تخصصی در زمینه فروش محصولات تولیدی، سهولت در اعطای مجوزها و تسهیلات دارد و سازمان ها و ادارات ذیربط بایستی با هم افزایی و تعامل برای تحقق طرح نهضت سراسری جهش تولید تلاش نمایند.

 

گفتنی است این نشست با حضور نمایندگان ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی استان و هم چنین اقشار و رده های سپاه استان با دبیری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار شد،

کد خبر 1004913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha