پویش «سردار دل ها مهمان آیه‌ها» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فدیعمی گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی پویش همگانی «سردار دل ها مهمان آیه‌ها» در سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام علی فدیعمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی پویش همگانی «سردار دل ها مهمان آیه‌ها» در سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه این پویش به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: در این پویش شرکت‌کنندگان با ضبط یک ویدئو 30 ثانیه‌ای و تلاوت یک آیه و هدیه آن به سردار شهید قاسم سلیمانی یادوخاطره این شهید والامقام را گرامی می‌دارند.

 

وی با اشاره به اینکه به 14 نفر ازبرگزیدگان این پویش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد تصریح کرد: علاوه بر این به پنج ویدئو برتر با کارشناسی داوران متخصص جوایزی اهدا خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام فدیعمی در ادامه به روزهای پایانی رصد و پایش موسسات قرآنی خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با روزهای پایانی این پایش برای اولین هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان خوزستان تشکیل می‌شود علاوه بر این در شهرستان دزفول انجمن خیرین قرآنی راه اندازی شد.

 

در پایان یاد آور شد: امیدوار هستیم که راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز قرآنی بانوان و انجمن خیرین قرآنی دزفول بازخورد بسیار مطلوبی در سطح استان داشته و منشاء برکات بسیاری شود.

 

کد خبر 1005007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha