۲ اثر نمایشی از خراسان شمالی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

پس از رقابت ۶ اثر نمایشی در جشنواره استانی تئاتر خراسان شمالی، دو تئاتر « باران اگر بخواهد» و «دستور از بالا» به دبیرخانه سی ‌و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ بر اساس رأی هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی متشکل از «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی» دو اثر نمایشی « باران اگر بخواهد» به  کارگردانی «احسان کمالی» و  «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور» به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

 

 

 

 بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره استانی تئاتر، 14 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از بازبینی آثار در نهایت 6 اثر به مرحله نهایی و رقابتی راه یافت.

 

 

 در جشنواره پانزدهم استانی که از 26 آذرماه و به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار شد، چهار نمایش از اسفراین و دو نمایش از بجنورد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

 

لازم به ذکر است، آثار نمایشی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به نویسندگی «ساناز بیان» و کارگردانی «علی کاملی»،  «میراث» به نویسندگی «محمود آزاد» و «علی فروغزاده» و  کارگردانی «محمود آزاد»، «درد سرهای مرد مرده» به کارگردانی «مخدره شفیعی» و «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور»، «باران اگر بخواهد» به کارگردانی «احسان کمالی» و «نوه بچه شوفر» به کارگردانی «امیرحسین جان نثار»از  26 تا 28 آذرماه در مجتمع های فرهنگی و هنری نسیم اسفراین و گلشن بجنورد به روی صحنه رفتند. 

 

 


گفتنی است، پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی پس از سه روز رقابت آثار و معرفی آثار منتخب، امشب به کار خود پایان داد.

 

 

 

 

کد خبر 1005018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha