باید بر هیمنه پوچ و پوشالی استکبار جهانی غلبه نرم افزاری کنیم

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: یکی از وظایف ما، مسئولین مربوطه و جبهه مقاومت گرفتن انتقام قطعی از قاتلان و آمران شهادت ‌سردار است و همه ما به ویژه جوانان مومن و انقلابی باید بر هیمنه پوچ و پوشالی استکبار جهانی غلبه نرم افزاری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۸ آذر حجت‌الاسلام « رضا احمدی نیک» با اشاره به این که در آستانه سالگرد شهادت بزرگ مردی از تبار ایران اسلامی یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت: مردی که همواره مردمی بود و قهرمان ملت ایران و امت اسلامی شد، شخصی که ارزش های فرهنگی ایران و ایرانی در وی متبلور شد.





امام جمعه آسمینون افزود: شهید سلیمانی دارای شجاعت بی نظیر، درایت، تیزهوشی، فداکاری و روحیه مقاومت مثال‌زدنی و نوع دوست بود، ملیت و نژاد برایش فرقی نداشت و در پی دفاع از مظلوم و در عین حال اهل معنویت، اخلاق و به فکر آخرت بود.





 وی بیان کرد: سردار سلیمانی اهل تظاهر، ریا و نام نبود شخصیتی که به تعبیر مقام معظم رهبری استکبار جهانی را هم در زمان حیات و هم با شهادتش شکست داد، شهید سلیمانی الگوی مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی را در میان امت‌های اسلامی نهادینه کرد.
 

 

 



حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: امروز ایرانیان و کلیه امت‌های اسلامی و آزادی خواهان جهان به نام، یاد و راه این شهید افتخار می کنند و در مبارزه با استکبار جهانی به وی تمسک می جویند.

 

 




خطیب جمعه آسمینون خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما، مسئولین مربوطه و جبهه مقاومت گرفتن انتقام قطعی از قاتلان و آمران شهادت ‌سردار است و همه ما به ویژه جوانان مومن و انقلابی باید بر هیمنه پوچ و پوشالی استکبار جهانی غلبه نرم افزاری کنیم.






وی به توصیه‌های مقام معظم رهبری به مردم و مسئولین در شرایط کنونی اشار کرد و افزود: رمز موفقیت مردم و مسئولین و عبور از شرایط کنونی و غلبه بر دشمنان در گرو چند امر مهم است اول قوی شدن در همه زمینه ها، در مرحله دوم اعتماد نکردن به دشمن و سوم حفظ اتحاد ملی است.
 

 




حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: در این شرایط کشور باید مسئولین اختلافات خود را کنار گذاشته و از اظهار نظرهای اختلافی پرهیز کنند، نباید سران سه قوه به جان یکدیگر بیفتند اتحاد  در حرف و هم در عمل محقق می‌شود.

 

 




امام جمعه آسمینون اضافه کرد: در مرحله چهارم توجه و تمرکز مسئولین کشور بر خنثی سازی تحریم ها بیش از رفع آنها است اگر چه حتی بشود و بتوان تحریم‌ها را نیز رفع کرد نباید حتی یک ساعت درنگ کرد هر چند ۴ سال است که رفع نشده اند بنابراین مسئولین باید به دنبال راهکار و راه حل برای خنثی کردن تحریم ها باشند.


 

 



وی اظهار کرد: باید مدیریت و نظارت بر بازار را افزایش داده و دست سودجویان و دلالان را قطع کرد، کالاهای اساسی را به وفور به بازار تزریق کرد و جلوی واردات بی رویه گرفته شود و مسئولین نیز دنبال توجیه کم کاری ها نباشند و طوری اظهار نظر نکنند که بازار را متلاطم کنند.

 




 حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد: اگر مردم و به خصوص مسئولین کشور این توصیه ها را رعایت و عمل کنند قطعا بر دشمن و مشکلات فائق می آیند به خصوص این که دشمن مدام در حال نقش عوض کردن بوده و تغییر تاکتیک و تغییر راهبردی می‌دهد.






خطیب جمعه آسمینون خاطرنشان کرد: دشمن بعد از راهبرد فشار حداکثری اکنون دنبال راهبرد مهار حداکثری ایران اسلامی و انقلابی است.






وی تاکید کرد: مسئله حق آبه و احیای جازموریان و هلیل رود واقعا یک مسئله حیاتی برای جنوب استان و استان های همجوار است، در بحث محیط زیست و مقابله با ریزگردها که عامل بسیاری از آن تالاب خشک جازموریان است و در بحث احیا مرتع ها، رونق گردشگری، ایجاد اشتغال و کشاورزی، بنابراین از کلیه مسئولین مربوطه به خصوص استاندار می خواهیم و انتظار داریم که تدبیر کنند و نگذارند حق جنوب استان پایمال شود.
 

 

 



حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه میلاد خجسته عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر، مقاومت و استقامت و روز پرستار را خدمت همه مردم ایران اسلامی و به ویژه پرستاران خدوم تبریک گفت.

کد خبر 1005020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha