بازگشایی بازار به معنی برگشت به شرایط عادی زندگی نیست

جعفری گفت: همه ما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و فعالیت های بازار به مفهوم برگشت به شرایط عادی زندگی نیست.

«ناهید جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از فروردین سالجاری که تعطیلات نوروزی به پایان رسید و وقتی مسئولان شاهد آن بودند که اپیدمی کرونا همچنان تداوم دارد تصمیم گرفتند که شرایطی را در نظر بگیرند که در کنار کرونا مردم به کسب و کار خود برسند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان  ادامه داد: در یک مقطع کوتاه دانشگاه و مدارس نیز باز شد و مردم تصور کردند که همه چیز به شرایط عادی برگشته است و این مهم یک پیام اشتباه به همراه داشت که زمینه بروز موج های بعدی شیوع ویروس کرونا را فراهم کرد.

 

جعفری بیان کرد: شرایط کرونا در آن مقطع به حالت عادی برنگشته بود و مسئولان مجبور بودند که برای حفظ معیشت و اشتغال مردم شرایطی را برای تداوم فعالیت در نظر بگیرند.

 

وی افزود: همه ما باید بپذیریم که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا در سایه کرونا کسبه و بازاریان نیز بتوانند به فعالیت های خود بپردازند و این به مفهوم برگشت به شرایط عادی نیست و ما ناچار به صدور مجوز فعالیت این مشاغل هستیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان  بابیان اینکه مردم باید محدودیت های فردی را رعایت کنند، افزود: هر یک از ما در جامعه مسئولیت اجتماعی برعهده دارد و باید از سلامت خود و جامعه صیانت کنیم.

 

جعفری یادآور شد: رفت و آمد های غیرضروری مردم در جامعه و مراکز خرید باعث به خطر افتادن زندگی دیگر افراد جامعه می شود.

 

 

کد خبر 1005031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha