تنها راه فائق آمدن بر تحریم های دشمنان تکیه بر توانمندی های مردمی است

حجت الاسلام نکونام تنها راه فائق آمدن بر تحریم های ظالمانه دشمنان را تکیه بر توانمندی های مردمی خواند و گفت: اگر کشور قدرت در عرصه های مختلف دفاعی، اقتصادی و اجتماعی را افزایش دهد تحریم های دشمنان خنثی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 28 آذر) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اقدام برای مذاکرات جدید با کشورهای اروپایی و آمریکا، اظهار داشت: مذاکرات باید همراه با بصیرت و هوشیاری مسئولین باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: مذاکرات در سال های اخیر نه تنها هیچ نتیجه مثبتی برای کشور در پی نداشت بلکه خسارت های قابل توجهی را نیز به اقتصاد و پیشرفت علمی کشور وارد کرد.

 

حجت الاسلام نکونام تنها راه فائق آمدن بر تحریم های ظالمانه دشمنان را تکیه بر توانمندی های مردمی خواند و اظهار کرد: اگر کشور قدرت در عرصه های مختلف دفاعی، اقتصادی و اجتماعی را افزایش دهد تحریم های دشمنان خنثی می شود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در سال های بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه ها را علیه مردم ایران به کار بستند، تصریح کرد: آن ها در این سال ها نقشه های مختلف کودتا، جنگ نظامی، تحریم، ترور و نفوذ را در دستور کار داشتند که همه نقش برآب شدند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن را بعد از این همه توطئه باید به درستی بشناسیم و اجازه ندهیم آن ها با نفوذ خود حرکت رو به پیشرفت کشور را کند کرده و توسعه را از مردم بگیرند.

 

حجت الاسلام نکونام به سالروز ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: امروز الگوپذیری کامل پرستاران از این بانوی بزرگوار را شاهد هستیم که فداکارنه و با نهایت ایثار در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و لزوم عدم برگزاری دورهمی های خانوادگی، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا نباید جان عزیزانمان را با برگزاری دورهمی ها به خطر بیندازیم و کار پرستاران و کادر درمانی را دشوارتر کنیم.

 

کد خبر 1005068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha