حضرت زینب با ایستادگی در مقابل دستگاه فاسد یزید به جهانیان درس مقاومت و ایثار آموخت

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ویژگی‌های حضرت زینب (س) گفت: ایشان با ایستادگی در مقابل دستگاه فاسد یزید درس صبر، استقامت و ایثار را به جهانیان آموخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (جمعه ۲۸ آذر) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: درمان و پرستاران با جانفشانی در  بازگرداندن سلامت به جامعه تلاش کرده و خوشبختانه در این راه موفق بوده اند.

 

امام جمعه دزفول تصریح کرد: شهروندان برای قدردانی عملی از پرستاران باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی با اشاره به ویژگی های حضرت زینب (س) افزود: حضرت زینب (س) با ایستادگی در مقابل دستگاه فاسد یزید درس صبر، استقامت و ایثار را به جهانیان آموخت.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال تحریف زندگی اهل بیت (ع) هستند اضافه کرد: تحمل آن همه حوادث در واقعه کربلا برای هر زن، سخت و دشوار است اما حضرت زینب (س) با وجود تمام سختی ها در شهر شام و در دربار فاسد یزید واقعیت ماجرای کربلا را با وجود تبلیغات گسترده حاکمان، شفاف سازی کرد.

 

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به دیدار اخیر خانواده شهید سلیمانی و رهبر انقلاب بیان کرد: شهید سلیمانی مظهر شهادت، تیزهوشی، فداکاری، درایت و معنویت بود و اسم رمز مقاومت در بسیج اسلام شد که هم در زمان حیات و هم با شهادتش استکبار را شکست داد.

 

امام جمعه دزفول ابراز کرد: از مهمترین توصیه های رهبری، عدم اعتماد به دشمن است و همانگونه که رهبری فرمودند آمریکای بایدن و آمریکای اوباما و آمریکای ترامپ هیچ تفاوتی با هم ندارند.


وی عنوان کرد: دشمنی تمام حاکمان آمریکا با ایران یکسان بوده و فقط روش دشمنی آنها با هم متفاوت است همانگونه که بیشترین تحریم‌ها در دوران اوباما در قبال ایران اعمال شد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی به رفتارهای خبیثانه دولت‌های اروپایی نسبت به ایران اشاره کرد و یاد آور شد: انگلیس، فرانسه و آلمان وقیحانه در امور داخلی ایران از جمله اعدام نیما زم از دارندگان کانال‌های ضد انقلاب که شورش‌هایی در کشور ایجاد کرد، دخالت و تلاش می‌کنند قطعنامه ضد ایرانی تصویب کنند اما   در برابر جنایت‌های ظالمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین، یمن و سایر کشورها سکوت می‌کنند.

 

کد خبر 1005088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha