از وضعیت موجود کرونایی قم حفاظت می‌کنیم/شب یلدا را مجازی برگزار کنیم

سرمست تأکید کرد: وضعیت کنونی کرونا در قم به‌سادگی به دست نیامده که بخواهیم به‌سادگی هم از دست بدهیم و باید با رعایت دقیق دستورات بهداشتی از این دستاورد عظیم حفاظت کنیم.

«بهرام سرمست» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به فعالیت ستاد کرونا و اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با کرونا گفت: جلسات منظمی در این خصوص در استان و دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود و همه تلاش ما بر این است که بتوانیم با این ویروس مقابله کنیم.
 

استاندار قم گفت: یکی از تأکیدات ما به مجموعه ادارات استان بر این است که خدماتی که می‌شود را به مردم به‌صورت الکترونیکی ارائه دهند و از این‌رو معاونت استانداری پیگیری موضوع خواهد بود.


وی در خصوص شب یلدا نیز گفت: از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم که با رعایت مسائل بهداشتی و عدم تجمع، اجازه ندهند تا بار دیگر کرونا در قم، شیوع پیداکرده و اوج‌گیری داشته باشد.


سرمست گفت: طبق نظر ستاد ملی کرونا، محدودیت‌هایی همزمان با شب یلدا خواهیم داشت که اصناف تا ساعت 18 اجازه فعالیت دارند و منع تردد در خیابان‌ها هم از ساعت 20 اعمال می‌شود و بعد از آن اگر تردد صورت گیرد، قطعاً شامل جریمه خواهد شد.


وی گفت: باید از مردم قم قدردانی کنیم که با رعایت مسائل بهداشتی اجازه ندادند ویروس در قم بار دیگر اوج بگیرد و امیدواریم که در شب یلدا نیز رعایت‌ها صورت گیرد.


استاندار قم تأکید کرد: وضعیت کنونی کرونا در قم به‌سادگی به دست نیامده که بخواهیم به‌سادگی هم از دست بدهیم و باید با رعایت دقیق دستورات بهداشتی از این دستاورد عظیم حفاظت کنیم.


وی گفت: از رسانه‌های استان به‌ویژه صداوسیما می‌خواهیم که در این شب، نهایت برنامه‌های متنوع و شاد برای مردم داشته باشند و مردم نیز از طریق فضای مجازی شب یلدا را برگزار کنند.

کد خبر 1005139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha