اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی در کانون راه ولایت روستای چراغ سوز

احمدی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از سری برنامه های « شنبه های با کتاب » طرح ملی « ایران قوی » در کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک خبرداد.

« محمد احمدی »، مدیر کانون فرهنگی هنری روستای چراغ سوز بخش سندرک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان میناب اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقا سطح بینش، بصیرت و آگاهی آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، یکی از رسالت های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است و از همین رو نیز کانون راه ولایت در قالب طرح شنبه های با کتاب اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرده است.

 

وی افزود: به همین منظور پی دی اف کتاب سه دقیقه در قیامت به همت واحد کتابخانه ای کانون فرهنگی راه ولایت از طریق فضای مجازی به اهالی روستا به ویژه اعضای کانون ارسال می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک شهرستان میناب، زمان ثبت نام در این مسابقه را 29 آذر تا 12 دی اعلام کرد و گفت: آزمون شنبه 13 دی راس ساعت 15 برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این آزمون شامل 18 سئوال تستی و 2 سئوال تشریحی است، افزود: مدت زمان برگزاری آزمون نیز 35 دقیقه است.

 

احمدی عنوان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقه می توانند از طریق فضای مجازی با شماره 09170309213 ازتباط بگیرند.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری راه ولایت به نفرات برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1005151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha