۲۰۰ بسته حمایتی شب یلدا بین نیازمندان گوراب‌زرمیخ توزیع شد

مومنی گفت: ۲۰۰ بسته حمایتی ارزاق شب یلدا به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان گوراب‌زرمیخ توزیع شد.

«حسین مومنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت با سر سعادت حضرت زینب(س) و شب یلدا، کمیته امداد امام خمینی(ره) گوراب‌زرمیخ 200 بسته ارزاق (مواد غذایی) ویژه شب یلدا را بین نیازمندان و اقشار بی بضاعت این منطقه توزیع کرد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گوراب‌زرمیخ ارزش این بسته‌ها را 400 میلیون عنوان کرد و افزود: در این نهاد تلاش بر این است تا با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در بخش و توسط خیرین و با توجه به شرایط موجود و آسیب‌های ناشی از بیماری کرونا که تمامی افراد و مشاغل را تحت تاثیر قرار داده بتوانیم به مناسبت‌های گوناگون با تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی در راستای رفع گوشه‌ای از مشکلات مددجویان اقدام کنیم.

 

وی گفت: امیدواریم با استفاده از اعتبارات سازمان و پشتیبانی خیرین بتوانیم هرچه بیشتر به خانواده‌های نیازمند کمک کرده و ایام خوبی را برای آنها رقم بزنیم.

 

مومنی تصریح کرد: کرونا باعث توجه بیشتر به موضوع فلسفه و ذات انسانی بیش از گذشته شد و موضوع حمایت از محرومین از هر زمان دیگری بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گوراب‌زرمیخ با اشاره به اینکه افرادی که به دنبال مهرورزی هستند، در طول تاریخ ماندگار خواهند شد خاطرنشان کرد: خیرین نیک‌اندیش در زمان شیوع ویروس کرونا توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای با ایجاد وحدت انجام دهند و این در حالی است که هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف نیز در کمک به محرومین وجود داشته است.

 

کد خبر 1005165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha