مسابقات مدهامتان مرجع معرفی استعدادهای قرآنی است

مظاهری بابیان اینکه مسابقات مدهامتان مرجع معرفی استعدادها و نخبگان قرآنی است گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری باید از همه ظرفیت های مساجد با محوریت قرآن استفاده کنند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات قرآنی مدهامتان باعث شده است تا استعدادها و نخبگان زیادی به جامعه معرفی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مسابقات مدهامتان مرجع معرفی استعدادها و نخبگان قرآنی است افزود: فعالان کانون های مساجد استان چهارمحال و بختیاری باید از همه ظرفیت های مساجد با محوریت قرآن استفاده کنند.

 

وی ابراز کرد: شناسایی و ارتقاء عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان در حوزه قرآن و اسلام، حضور پرشور و پر نشاط اعضا کانون های مساجد، نهادینه شدن فعالیت های قرآنی، کشف و شناسایی استعدادهای قرانی در حوزه محلی و منطقه ای و آشنایی مردم و مسئولین با ظرفیت های ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از جمله اهداف این جشنواره قرآنی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در ۲ مرحله استانی و کشوری به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

مظاهری افزود: این مسابقات امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا غیرحضوری بوده و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری مسابقات در رشته های تلاوت نور (ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه) ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، در رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، در رشته مکبری ویژه برادران و در مقطع سنی ۹ و زیر ۱۴ سال و در رشته اذان ویژه برادران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اجرای تقلیدی از الگوهای بارگذاری شده رشته های تلاوت نور (ترتیل)، اذان و مکبری در سامانه دارای امتیاز ویژه است.

 

وی اضافه کرد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و غیره در سال های ۹۶ تا ۹۸ رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند و همچنین افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول را کسب کرده باشند، نمی توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: تمامی فایل های ارسالی در تمامی رشته ها باید به صورت تصویری بوده و چهره فرد به صورت کامل مشخص باشد، ضبط فیلم به صورت افقی، بی حرکت و بدون تدوین باشد و حداکثر زمان اثر سه دقیقه و حجم اثر هم باید حداکثر ۳۰ مگابایت باشد.

 

مظاهری با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان تأکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در کنار ترویج انس با این کتاب آسمانی موجب شده تا استعدادهای قرانی هم شناسایی شوند و مسابقات قرآنی مدهامتان هم فرصتی است تا علاقمندان به فعالیت های قرآنی از آن استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را تا ۳۰ آذر عنوان کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 1005190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha